Podmínky rezervace FerryScan

Naposledy aktualizováno

Pochopte prosím, že jsme vázáni podmínkami stanovenými jednotlivými provozovateli trajektů. Od provozovatelů trajektů ve většině případů nezískáme žádnou extra flexibilitu.

Zrušení cesty

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
ŽÁDNÉ NÁHRADY

Helsinki - Tallinn

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
7+ 10 90%
2+ 10 40%
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ NÁHRADY

Helsinki - Lübeck

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
30+ 10 90%
15+ 10 70%
2+ 10 45%
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ NÁHRADY

Všechny ostatní trasy

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
10+ 10 90%
5+ 10 70%
2+ 10 45%
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ NÁHRADY

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
2+ 10 90%
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ NÁHRADY

Helsinki - Tallinn

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
7+ 10 90%
2+ 10 75%
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ NÁHRADY

Všechny ostatní trasy

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
30+ 20 90%
10+ 20 75%
2+ 20 50%
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ NÁHRADY

Helsinki - Tallinn

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
7+ 10 90%
2+ 10 75%
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ NÁHRADY

Všechny ostatní trasy

Dny před výletem Minimální poplatek (EUR) vrácená částka
30+ 20 90%
10+ 20 75%
2+ 20 50%
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ NÁHRADY

Změna cesty

Dny před výletem Poplatek za změnu (EUR)
ŽÁDNÉ ZMĚNY

Dny před výletem Poplatek za změnu (EUR)
2+ 10 EUR
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ ZMĚNY

Helsinki - Lübeck

Dny před výletem Poplatek za změnu (EUR)
2+ 10 EUR
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ ZMĚNY

Všechny ostatní trasy

Dny před výletem Poplatek za změnu (EUR)
10+ 10 EUR
2+ 20 EUR
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ ZMĚNY

Dny před výletem Poplatek za změnu (EUR)
2+ 10 EUR
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ ZMĚNY

Dny před výletem Poplatek za změnu (EUR)
2+ 10 EUR
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ ZMĚNY

Dny před výletem Poplatek za změnu (EUR)
2+ 10 EUR
Méně než 2 dny ŽÁDNÉ ZMĚNY

Jednat vaším jménem

V případě zrušených nebo zpožděných cest nám dáváte svolení k provedení přiměřených změn vaší rezervace vaším jménem. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vás kontaktovali před provedením jakýchkoli změn, ale nemůžeme zaručit, že to budeme moci udělat. Pokud vás nebudeme moci kontaktovat, provedeme změny, které považujeme za nezbytné, abychom zajistili, že budete moci cestovat na cestu, kterou jste si zarezervovali. Změny a zrušení na poslední chvíli jsou časově velmi citlivé a nemůžeme vždy čekat, až zákazník odpoví, než se rozhodneme.

Příklad: Provozovatel trajektu zruší odjezd na poslední chvíli a nabídne přesunutí vaší rezervace na další trajekt o několik hodin později. Nemají však původní kajutu, kterou jste požadovali. Pravděpodobně bychom schválili převod vaším jménem a částečně vám vrátili peníze v případě, že bude k dispozici horší kabina.


Platební podmínky

Využíváme externího poskytovatele plateb, Stripe Inc., který spolupracuje s poskytovateli služeb sídlícími převážně v Evropské unii a Spojených státech amerických. Můžete si přečíst více o jejich zásadách ochrany osobních údajů a seznamu dílčích zpracovatelů. Pokud se nacházíte v zemi EU nebo EHP, vaši platbu zpracuje společnost Stripe Payments Europe, Ltd.

V případě vrácení peněz vrátíme peníze prostřednictvím našeho poskytovatele plateb na vaši kreditní/debetní kartu, ze které jste původně zaplatili. Upozorňujeme, že úplné zpracování refundace a vrácení peněz na váš bankovní účet může trvat 10 pracovních dnů.


Podrobnosti o ubytování

Poznámka! Fotografie a popisy kabin jsou pouze orientační. Snažíme se, aby data byla co nejpřesnější, ale může dojít k nesrovnalostem. Máte-li jakékoli dotazy týkající se konkrétní kajuty nebo ubytování, které si rezervujete, kontaktujte nás prosím před provedením rezervace.


Správné informace ve vaší rezervaci

Když u nás provádíte rezervaci, je vaší odpovědností zajistit, abyste ve své rezervaci zadali všechny správné informace o cestujících a aby tyto informace odpovídaly identifikaci, jako je občanský průkaz nebo cestovní pas, kterou použijete na vaší cestě. Některé z našich cest překračují mezinárodní hranice a je vaší odpovědností zajistit, že máte platný cestovní pas, platná a správná víza a příslušnou platnost pasu pro všechny destinace, do kterých cestujete. FerryScan nebude žádným způsobem odpovědný za dodatečné poplatky, ztracený čas nebo nepříjemnosti, které vám mohou vzniknout při rezervaci cesty, kterou nemůžete dokončit.


Vlastní a offline rezervace

Upozorňujeme, že rezervace může být potvrzena až po obdržení celé platby a závisí na dostupnosti. Pokud se cena vstupenky v době platby změnila, vystavíme odpovídajícím způsobem další fakturu. Abyste měli jistotu, že budete mít místo na trajektu, zaplaťte prosím co nejdříve.


Podmínky provozovatele

Rezervace lístků pomocí FerryScan souhlasíte s podmínkami partnera provozovatele trajektu, který provádí vaši cestu, a musíte je dodržovat. Níže naleznete podmínky pro všechny operátory, se kterými máme partnerství:

Provozovatel trajektu Podmínky provozovatele
DFDS Seaways Klikněte zde
Eckerö Line Klikněte zde
Finnlines Klikněte zde
Stena Line Klikněte zde
Tallink Silja Klikněte zde
Viking Line Klikněte zde

Rozhodné právo

Jakékoli spory nebo konflikty, ke kterým dojde mezi vámi jako „zákazníkem“ a „námi“ (Port Zero Ventures LLC), které nelze vyřešit dohodou s námi, budou řešeny u soudů státu Wisconsin, USA a pomocí této webové stránky ( "FerryScan") souhlasíte s tím, že příslušnou jurisdikcí pro jakékoli spory nebo konflikty, které mohou nastat, budou soudy ve Wisconsinu.

Cookies nám pomáhají poskytovat Vám naše služby. Využíváním těchto služeb souhlasíte s jejich použitím. Dozvědět se více